Hét nieuwe marketinggereedschap voor de automotivebranche

Begrijpen en inspelen op specifieke klantbehoefte is onmisbaar in een consumentenmarkt die continue in beweging is. Om klanten te behouden en prospects te blijven prikkelen is mee veranderen noodzakelijk.

Met bovenstaande gedachte én jarenlange ervaring in de automotivebranche hebben i-motive, Juffermans Support en Automotive Retail Support hun krachten gebundeld in een nieuw product; ‘MyMarketingManager’.

MyMarketingManager is een multifunctionele marketingtool met ‘onder de motorkap’ een high-end CRM-applicatie, waarmee klanten en/of prospects op het juiste contactmoment worden benaderd en opgevolgd voor sales- en aftersales activiteiten.

De contactmomenten worden bepaald door gegenereerde data vanuit het Dealer- en/of Garage Management Systeem in combinatie met externe data bronnen en een creatieve marketingkalender.

Maximaliseren van klantwaarde en gegarandeerd klantcontact tegen minimale inspanning

 

MyMarketingManager maakt gebruik van multichannel communicatie met contactgarantie, een unieke methode in de branche die het respons aanzienlijk verhoogd. Niet aangekomen e-mailberichten worden hierdoor volledig geautomatiseerd opgevolgd met een direct-mail of sms.

Standaard bevat het systeem meer dan 75 contactmomenten, waaronder; de APK-uitnodiging, onderhoudsbeurt-intervallen, einde fabrieksgarantie, enquête mogelijkheden, bandenwissel, gemiste- en verloren klanten. Maar denk ook aan thematische contactmomenten zoals de wintercheck, ladies night en lokale feestdagen. Voor autobedrijven die zich (mede) richten op verkoop- en serviceproducten zijn er gerichte contactmomenten zoals; inruilvoorstellen, occasionshows, de verjaardag, verzekerings- en garantieproducten.

Meten is weten

MyMarketingManager bevat een statistieken- en performance module die het autobedrijf inzicht geeft in prestatie, respons en voorspelling van het klantpotentieel.

Over ons

i-motive is een full-service communicatiebureau voor de autobranche in de Benelux en richt zich op autobedrijven in het merkonafhankelijk kanaal. Zusteronderneming Juffermans Support bedient dealerbedrijven, -groepen en importeurs. Automotive Retail Support adviseert en ondersteund garageformules, grossiers en toeleveranciers.

Het team bestaat uit ruim 20 specialisten die zich dagelijks bezighouden met strategie, advies, design, development, data en productie. Alles wordt verzorgd vanuit eigen beheer, waardoor kwaliteit en snelheid worden gewaarborgd.

Geen reactie's

Geef een reactie