logo-cmc

Altijd contact, wij volgen voor u op!

Om de loyaliteit en omzet bij uw klanten verder te verhogen is persoonlijk contact van groot belang. Naast e-mail, sms, app of direct mail zijn er klanten die opgevolgd moeten worden, bijvoorbeeld omdat ze geen afspraak hebben gemaakt. U kunt dit het beste zelf doen, maar door gebrek aan tijd en ervaring lukt dat niet altijd. Geen nood! Met onze M3 CMC-module (Call My Client) ondervangen wij voor u het contact met uw klant. Zo blijft er geen omzet liggen!

Gegarandeerd klantcontact door telefonische opvolging

Call My Client, zo werkt het!

In samenwerking met Care2Contact zorgen wij voor de telemarketing van uw autobedrijf. Care2Contact legt het eerste contact met uw klant. Zij doen maximaal 4 belpogingen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur. Indien zij een directe verkoopkans constateren bij de klant, stemmen zij direct een bezoek aan uw werkplaats af. Call My Client heeft als doel om een langdurige relatie op te bouwen met bestaande klanten en hen tegemoet te komen in uw dienstverlening.

 

Telemarketing is nog altijd één van de meest effectieve middelen om contacten te leggen, te onderhouden en te reactiveren. U heeft direct contact waardoor beter gecommuniceerd kan worden en eventuele vragen kunnen direct worden beantwoord.

Uw voordelen

Geen verlies van leads door efficiënte opvolging (hogere respons)

Behoud van uw verkoopstrategie door het uitbesteden van uw afsprakenplanning

Hogere conversie op afspraken

Langdurige relatie opbouwen met klanten

Klanttevredenheid verhogen

Care2Contact

Care2Contact is actief sinds 2013 en bestaat inmiddels uit een team van ruim 25 specialisten. Zij ondersteunen u graag in de hedendaagse wereld van het klantcontact. Bij Care2Contact draait alles om de kernwaarden samen groeien, klantgerichtheid, innovatie en flexibel zijn. 

 

Bij Care2Contact is het doel waarde toe te voegen aan klantcontact, in welke vorm dan ook. Zij geloven namelijk dat een onderneming het verschil maakt in klantcontact. Goed klantcontact betekent een betere business. En juist daarom is het hen er alles aan gelegen u hierbij te ondersteunen.

Afspraak?

Via MyMarketingManager stuurt Care2Contact een afspraakbevestiging naar de klant en opdrachtgever.

Geen afspraak?

i-motive noteert (antwoordcategorie) wat de reden is en vult dit aan met wat de klant aan extra informatie verstrekt.

Klacht of koopsignaal?

i-motive brengt de opdrachtgever op de hoogte van deze klacht of koopsignaal.

Niet bereikt?

Na 4 belpogingen (afhankelijk seizoen) stopt Care2Contact met bellen.

Recensies

Benieuwd naar wat MyMarketingManager voor u kan betekenen?

Vraag dan nu een gratis demonstratie aan!

Call My Client of meer informatie aanvragen?

Wij komen graag met u in contact!