Proces

Stap voor stap

1. Datacheck / verzamelen / DMS

Dagelijks automatisch inlezen van gegevens uit de gekoppelde Dealer Management Systemen.

Steeds weer aanvullen van grote hoeveelheid prospectdata.

CheckMyData schoont de data op.

Ook de klant kan de gegevens aanpassen via hun persoonlijke website.

Zo kunnen steeds weer de juiste contactmomenten voor iedere klant geselecteerd worden.

2. Momentenkalender / contactmomenten bepalen

Een grote keuze aan contactmomenten in de verschillende pakketten van MyMarketingManager.

Heel gericht de contactmomenten met de klant en prospect bepalen met de informatie uit de verschillende Dealer Management Systemen.

Via de Momentenkalender eenvoudig selecteren welke actie op welk moment verstuurd wordt.

3. Doelgroepselecties / klanten en prospects

Automatisch selecteren van klanten en prospects die in aanmerking komen voor een gepland contactmoment vanuit de Dealer Management Systemen.

Zelf de selectie aanpassen door regels toe te voegen of weg te laten.

Ook online wijzigen van gegevens is mogelijk.

Is de selectie compleet? Dan wordt de actie automatisch verstuurd.

Ook als je geen selectie maakt, worden de geplande acties verzonden. Zo is continuïteit in het contact met een klant of prospect altijd gewaarborgd.

4. Klantcontact / geautomatiseerd contact / wekelijks overzicht

De respons op een gepersonaliseerde boodschap is hoger dan op een algemeen verzonden bericht. MyMarketingManager richt zich dan ook altijd persoonlijk tot de doelgroep die geselecteerd is. Van de geautomatiseerde contactmomenten genereren we wekelijks een overzicht zodat je altijd van de actuele stand van zaken op de hoogte bent.

5. Responsmanagement / opvolging

Bijna alles in MyMarketingManager werkt automatisch door de communicatie met de Dealer Management Systemen.

Er gaat minimale tijd en geld verloren aan personeelsuren en middelen zodra het systeem is ingericht.

Een persoonlijke Campagnemanager is altijd beschikbaar voor vragen en ondersteuning.

MyMarketingManager kan volledig worden afgestemd op de wensen en behoeftes van het autobedrijf.

De voorkeuren van de klant komen via het klantenportaal naar voren.

Hiermee is het plaatje compleet om precies die aanbiedingen te doen waar de klant wat aan heeft, met als gevolg loyaliteit en klanttevredenheid.

6. Interactie / klantenportaal

Een grote keuze aan contactmomenten in de verschillende pakketten van MyMarketingManager.

Heel gericht de contactmomenten met de klant en prospect bepalen met de informatie uit de verschillende Dealer Management Systemen.

Via de Momentenkalender eenvoudig selecteren welke actie op welk moment verstuurd wordt.

Benieuwd naar wat MyMarketingManager voor u kan betekenen?

Vraag dan nu een gratis demonstratie aan!