Juffermans, i-Motive en ARS introduceren MyMarketingManager
Met trots kunnen we melden dat onze nieu...
21 september, 2015MyMarketingManager kan volledig worden afgestemd op de wensen en behoeftes van elk autobedrijf. Het is breed inzetbaar voor zowel universele autobedrijven als merkkanalen of dealergroepen. Je kiest het pakket dat bij je past en breidt dit eventueel uit met extra modules.
Met M3 Performance geeft My Marketing Manager je handvatten voor de toekomst. Met deze module krijg je inzicht in aftersales prestaties en potentieel. Toegespitst op werkgebied of uitgevoerde werkzaamheden. Al dan niet voor een specifieke doelgroep.
Multichannelbenadering en dialoog resulteert in groei van de klantendatabase en klantwaarde
Prestatiemetingen op meerdere criteria
Helder periode vergelijk
Inzicht in wagenparkopbouw werkgebied
Voorspelling aftersales potentieel
Inzage in respons en conversies van e-mail én direct-mail.
Overzicht van alle contactmomenten van het bedrijf.
Inzet van meerdere communicatie kanalen voor maximaal respons.
Ruim 10 miljoen adressen van particuliere en zakelijke autobezitters.
Ervaren automotive experts denken altijd met je mee.
Samenwerking met bijna alle DMS/GMS systemen.
Klant- en prospectdata vanuit één systeem te gebruiken en analyseren
Koppeling mogelijk met bijna alle Dealer Management Systemen
Volledig geautomatiseerde, dynamische communicatie
Analysetool voor respons en effectiviteit op klant- en prospectdata
Totale inzage in klantgedrag, klantwaarde en conversie
Gemakkelijk selecties maken op basis van unieke tekststrings
Dataopschoning eigen klantenbestand door CheckMyData
Geschikt voor zowel universele als merkkanalen en dealergroepen
Zeer scherpe prijsstelling met vele extra mogelijkheden
Loyaliteit, klantcontact, crossmedia en campagnemanagement in één tool
Persoonlijke campagnemanager met Automotive DNA
Met trots kunnen we melden dat onze nieu...
21 september, 2015Begrijpen en inspelen op specifieke klan...
01 oktober, 2015MyMarketingManager is natuurlijk ook te ...
13 november, 2015M3 Loyaliteit bevat alle after-sales contactmomenten binnen het klantproces. Meer info
M3 Sales bevat naast eigen klanten o.a. prospectdata en taxatiewaardes voor verkoopcampagnes. Meer info
M3 Statistieken meet de respons van alle e-mail én direct-mail campagnes. Meer info
Vraag dan nu een gratis demonstratie aan!